leaving town alive.

hej och hå. onsdag onsdag. ska snart mgöra mig i ordning för praktiken, börjar ju halv två hela veckan :D hihi sjukt nice. kommer dok hem vid typ elva på kvällarna men what the hell, får göra mer sportsjobb nu. det är nice. ikväll blir det handboll :) kan bli ganska nice eftersom jag ska fota med en mark III ii jag vill ha en sån<3. men får väl jobba ihop lite pengar först :P

sista veckan på praktien känns sorligt, men jag känner även att jag behöver mitt lov. behöver får sova ut. men jag trivs så sjukt bra på redaktionen. känner mig lite kluven. ge mig studenten ge mig jobb <3.

just nu känns det som att jag vet mer om vad som händer i ystad/skurup(sjöbo och tomelilla än i malmö. käns ganska skumt. :P men men så är det väl när man lever i en stad i en måndad:P

nu ska jag gå och göra mig iordning så jag kan ta mig till ystad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback