it's been a long road.

hihi japp det är nu exakt en vecka sen jag skrev sist men va fan jag hiner ju aldrig :P är i Ystad från 8-17 sen tar det en timme hem typ. men men jag ska bättra mig.

det är onsdag och vad jag trodde va rsista veckan på YA, men nej. jag blev förfrågad om jag ville stanna en vecka till :D wiiie ofcurse sa jag ja.. mmm they like me! :D hihi så japp då blir det pendel till ystad nästa vecka också.
jag har en ny mobil med. den andra övergav mig fett hårt. jag älskade mig mobil så sorligt tycker faktiskt att det är men men som alltid är det kul att få något nytt. checka in den, W595 i blå.
Obama blev USAs president inatt och ja jag är inte direkt insatt i valet men jag tycker det ska bli intressant med en svart president. det kan inte bli sämre iaf ^^ jag hade bestämmt mig för att se valvakan, men så blev dt icke. jag kom hem från älskling vid halv elva med tessan. och var inte i säng förrän vid tio i elva så jag tänkte se lite top model iväntan på att det skulle börja. men så blev det inte. jag såg de första tio minuterna på top model sen däckade jag. så ja men men fick ju veta det iaf så :p haha

idag har inte h'nt så mycket var och träffade österlens enda munk. som de flesta vet vägrar jag gå under byggnadsställningar och sånt och självklart då så ska vi till en byggarbetsplats och springa under sådana hela jävla tiden, mitt hjärta gick i 130 haha. ajja jag överlvede iaf^^ sen var vi på någon biltvätt^^o) men men jag fick sitta i bilen eftersom det är halv orkan ute ^ så jag slapp frysa :) sen fick jag rycka ut tillsjukhuset och fota och håller just nu på att redigera bilderna. kommer in några imorgon :) hihi I love this.

ikväll är det träning och sen... sova. eller stämma gitarren först? äsch jagvet inte. jag kommer nog däcka i vilket fall som helst. men men imorgon är det invigning på Malmö Arena :) mm hoppas på nått fint att fota :)

nu måste jag redigera innan eftermiddags mötet! tjngeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback