hope my boyfriend don't mind it.

yepp yepp fredag odag och den andra veckan på praktiken är slut. är så sjukt trött somnade inte förrän halv tre inatt och gick upp sju!. joooobbigt. igår var mäktigt. så sjukt coolt. the final countdown. jag ryser bara av att tänka på det. Började  nästa gråta när Helene sjäholm sjöng " gabriellas sång". o herre gud.
Björn källman var också sjukt rolig!, brukar inte tycka att han är särskillt roligt men han var verkligen över förväntningara :D iii bilderna kommer senare. hinner inte redigera så mycket eftersom det tas nya bilder varje dag, men dom komm, dom kommer.

ikväll är det bio med älskling, minns inte vad filmen hette, hans typ av film så jag måste väl ställa upp någongång! haha ;D menmen nu tror jag bannemaj att vi ska åka igen. va fan lunch i en kvart! men men sånt är livet

förresten! läs de sjukt roligar kommentarerna till denna artikel:
http://ystadsallehanda.se/article/20081105/SKURUP/861252453/1365

Köpte en dator förra veckan och det säger jag er gott folk; den var jätteliten! Mycket mindre än min förra IBM 386! Fan va förgrymmad jag blir! Vad får man för pengarna egentligen? Jag vill ha tillbaka min jättestora dator så jag kan fortsätta spela ms röj!

HAHAHA  underbart med människor som engagerar sig ;D

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHHAHAHA jag bara sitter här och skrattar. Dels åt att tidningen inte har något vettigare att skriva om och dels åt alla cp-kommentarer! Ah, ystadsbor. Man kanske ska flytta dit!?! :)

2008-11-08 @ 23:27:52
URL: http://enannanflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback