go blue.

jahapp då var det den 16 november och mammas födelsedag, grattis :)

dagen har gått åt städning, dampa på cd-spelaren och intesivt letat efter ny. jag älskar min gamla för där är så undebart ljud i den men den har gett upp cd-spelning. just nu funkar bara uppspelning från datan och det är jobbigt när man har en massa skivor man vill spela </3 så får väl överge även den. 10 långa år har den varit med.

Jag minns julen när jag skulle få den. Jagoch Åsa satt vid mormors tv och tittade på aaaaaaaaaaalla julklappar som låg under granen och pratade om det största paketet av dem alla. där stod inget namn så vi satt oh försökte lista ut vem det skulle vara till så tillslut gissade vi att min moster skulle få det. Redan på den tiden var åsa och jag tomtenissar så vi bestämde oss för att inte titta på det stora oaketet förrän det ar sist kvar och jag minns så chockad jag blev att läsa mitt namn på det. hihi pappa sa att den hade stått öppet i nere i datarummet i typ en månad utan att jag hade märkt det. lite jobbigt var det men där är bara en massa annat skit så jag la väl inte så stor vikt på att kolla där :P men men sedan dess har min trogne cd-spelare varit med mig <3.

det jobbiga nu är ju att jag har förälskat mig i Tivoli Radios cd-spelare i svart. jobbigt eftersom den kostar runt 10 000 kr. och de pengarna har verkligen inte jag! och mamma vill inte betala det.jobbigt! men men har kanske hittat en annan som jag kan tänka mig. och den kostar 2500 lite mer i min prisklass men den är inte lika snygg :( men men jag får väl köpa den när jag blir rik :P

nu ska jag fortsätta min städning, gäster ikv! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback