change your mind.

sista dagen på Ya idag. grymt sorligt faktiskt. och det är verkligen inte alls roligt att gå dit idag. usch. kan vi spola tillbaka tiden?. men men kanske kan satsa hela nästa praktik där istället. will see, will see..

angående kommentaren på förra inlägget av, PJ, så säger jag; eftersom du nu vet vad en breddar bild är, varför berättade du inte det själv?:) eller du minns kanske inte? ;)

mitt omdömde från YA blev:


Härmed intygas att Linda Olsson, elev på Mediegymnasiet i Malmö, årskurs 3, har genomfört arbetsplatsbelagd praktik vid dagstidningen Ystads Allehanda den 27/10-21-11 2008.

Ystads Allehanda är en lokal dagstidning med utgivning i södra Skåne och har webbtidning.


Linda Olsson har varit på YA:s fotoavdelning och följt fotograferna i deras arbete. Hon har haft många bilder publicerade i tidningen och på webben.

Hon har visat sig ha mycket goda kunskaper i photoshop och kunnat hantera sin kamera mycket väl. God känsla för bildkomposition.

Dessutom är hon mycket trevlig, hög social kompetens, nyfiken och mycket noggrann med det hon gör. Artig och punktlig är andra egenskaper som har gjort det angenämt för mig att ha Linda som praktikant i 4 veckor. Jag önskar henne lycka till med hennes framtida yrkesval.

21 november 2008


Bo-Åke 'Bass' Nilsson
fotograf och handledare.
Ystads allehanda

ii:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback