your next chocie.

gästerna drog för en stund sedan. tröt och sliten är man och jag funderar stark på att nanna. har ont i huvudet och haslen, börjar kanske bli sjuk? (!) vilket inte är bra när man ska bo hos estelle i veckan. så ball det ska bli gumman <3. men det kan ju också beror på för lite sömn i veckan. i morgon blir det nog en sov dag och jag ska fösöka klå Saras rekord på 18 timmar i sträck (!) wish me luck! eller så blir det sex and the city hela dagen. vi får helt enkelt se. kanske inte blir något av det.

om exakt en minut ska jag se On tree hill avsnitt 14 och 15.. oooo jag vill så gärna ha säsongerna, mamma måste bara ha köpt dom! me love en trä kull <3

nu är den färdig :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback