you brought me life back.

13 juli, Grattis sis! 21 år nu :P

Idag blir det kalas för hela slanten. måste städa och sånt idag. boooooooring.. men men gav henne sex and the city shoe box så nu kan jag se den när jag vill haha :D det var mitt krav på att hon skulle få den :P snäll sis här (A)
sen fick hon lite andra saker som hon önskat sig, böcker nån skål och lite sånt.  nu är hon på jobb så vi får städa till henns duma kalas:p haha eller ja jag sitter bara vid datan. (A) men ska snart ta ta i det. jag ska bara få ork.

i helgen har det varit mys med älskling. i fredags blev det film senior skip day och choklad <3 sen kom stoffe och snackade lite. blev än lång natt eller tidig morgon kanske. kom i säng vid halv sex och sen skulle jag egentligen till stan med estelle men vi ställde inte det eftersom ingen egentligen hade så stor ork. sorry gumman <3.  sen blev det mys och morgan pålsson på dagen. jag lyckades somna efter en kvart eftersom det inte fanns någon som snarkade bredvid mig längre  :P  men det var mys sen blev det cold case och rena rama rolf innan jag rörde mig hemmåt för att nanna. sen upp tiigt idag för att gratta sis. :p

nu kallar maten på mig och jag måste öpna fönstret!

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: ESTELLE

AHHHHH, GUD VAD FUSKIGT, TROR DU DIN SYSTER ÄR SNÄLL OCH VILL LÅNA OSS DEN? heheh not! :P

2008-07-13 @ 15:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback