whitout you.

nu sitter jag ensam i estelle stooooooooora hus :P hon är och hämtar sin moppe i bodarp och eftersom min mamma kommer snart valde jag att stanna kvar eftersom jag inte tror att min mamma någonsin kommer att hitta till bodarp! :P haha

iaf, idag har vi inte gjort så mycket, ätit frukost och fixat ute i spaet/lägenheten sen hjälpte jag hennes mormor med hennes data lite :P sen nu sitter jag här. det har varit en trevlig helg och vi har faktiskt inte gått varandra på nerverna än ^^ inte från min sida iaf:P haha men nej det har varit trevligt och det känns inte som jag varit här i 4 dagar:P känns som jag precis kom typ:P haha men detta kan vi göra om gumman :) nästa gång blir det ju sthlm :D:D:D:D:D ii jag längtar :D hihi

fotosession i ladan igår och bilder kommer orkar inte leta upp dom på hennes data nu, eller så lägger jag ut dom på bdb för se vilket jag väljer :P men det var tevligt och estelle är en bra modell ;)

nej nu ska jag fortsätta packa och lyssna på tAKiDA :D

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Estelle

Ja det får vi, men stockholm först, YEAHHHH!

Jag är född till modell.. ;D

2008-07-18 @ 18:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback