the winner takes it all!

Har precis sett Mamma Mia! med kusinen. en mycket bra film och jag säger bara the winner takes it al! ni som sett filmen förstår nog. det var så fint och jag hörde snyftningar från olika delar av salongen. så nu blir det ABBA ett tag framöver, endast för att minnas filmen som alla bör se :)

som vanligt när jag och min kusin är på bio händer det något. Idag trodde jag vi klarat oss då vi både var förtidiga och satt i salongen innan reklamen ens börjat! men så klart hade vi inte klarat oss. Ungefär 20 meter i från bilen kommer det en gubbe gåendes mot oss och frågar om vi vill köpa och visar upp det han håller i handen. Eftersom vi båda förstår att han är full ignorerar vi honom så gott som det gick , småsprang till bilen. När jag väntade på att hon skulle låsa up kom han närmare och sa  vi är vulgära våldtäckts män och vi kan inte hjälpa det.  smått nervösa blev vi och flög in i bilen och låste den. sen körde vi för att hämta upp den andra kusinen/brodern och sjöng till Abba hela vägen hem..

förresten jag har bokat teori och uppkörning ;) men ingen får veta näääääääääääääär ;D
nu ska jag fortsätta att se american history x.

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Malin

JÄVLA TÖNT OCH INTE BERÄTTA NÄÄÄÄÄR :( Liiiiiiinda! Tell me. I can keep a secret :D

2008-07-27 @ 12:19:14
URL: http://enannanflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback