the heart of the matter.

måndag, måndag. har inte hänt särskillt mycket.
pappa och jag cyklade in till kontoret skrev ut lite papper sen blev det en cykel tur till mobilia för att inhandla en för tidig födelsedagspresent till mig, en ny dvd! helt underbart. jag kan efter ett år bestämma själv när jag vill se film och inte när dvdn känner för det. yees. så nu är jag lycklig :) en tripp på ungefär två mil, niiiiiice :D

har kollat på sex and city, she's the man och en stund på bilar :) tihi :P

imorgon flyttar man hem till Estelle en tid , fett nice :D haha undrar hur detta kommer gå :P men det går säkert bra:Psen blir det ju sthlm i augusti :D haha vi kommer äga sthlm :D

nu kallar duschen :)

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Estelle

Klart det kommer att gå bra, vi ska ha det sååå kul.. :D

2008-07-15 @ 10:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback