people always leave.

okej nu ska vi reda ut några saker..den som kommenterade mitt förra inlägg som "din tröge vän" är vem? jag trodde det var Estelle men det var det inte och det var inte tessan. så den som kommenterade säg vem du är så jag kan hjälpa dig :P haha

kom hem precis typ suttit hemma hos Linda Malmqvist med tessan alex, micke och ricard. blev kortspel och snack. trevligt trevligt.

imorgon, eller ja idag, blir det upppackning tvättning och packning. allt det som jag inte orkat göra idag^^ sen blir det mys med älskling innan jag ännu en gång lämnar civilisationen för holmen <3. 06.05 på tisdag avgår tåget från Malmö C. det är niiice :D

nu ska jag fortsätta att titta på paradise hotel, lite nostalgi och mer för att det inte finns något annat att titta på. :P

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback