öppnade famnar.

wiho jag lever haha :D har snart överlevt 24 timmar tillsammans med estelle :P ska snart dra till anderslöv för en mysig filmkväll med de två blondblonda tjejerna emma och kajsa :)

vi har inte gjort så mycket idag egentligen, eller inte så mycket som vi planerat. Vi skulle åkt till bodarp och äta hallon sen ner till trelleborg och handla juice och tidningar men så blev det inte. När vi lämnade hallonodlingen i bodarp började estelles moppe läcka bensin så vi fick stå där i ungefär tre timmar innan vi hittade någon som kunde hämta oss, inte så kul men vi är iaf hemma nu :P roligt roligt..

nu ska jag sminka mig innan vi beger oss till anderslöv, finns på mobilen fram till fredag då jag återgå till det vanliga

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback