money makes the world go round.

I'm back in the civilasition :D haha eller har varit tillbaka sen i Fredags men då var direkt buss GBG - HBG där det vankades helsingborgsfestivalen men älskilng och jocke :). mys mys. stranden och amanda jenssen stod på programmet :D ii väldigt mycket mys.

Holmen var över nice. vädret 30 grader stålande sol och inte ett enda moln på himlen. det kallar jag NIIIICE. jag saknar det redan. men det löser vi snart jag drar dit på tisdag igen. denna gång utan famijen och bara med moster morbror och kusin som redan är där :D ii hoppas på lika nice väder.

idag är det inte lika nice. jag sitter inlåst i mitt eget hem eftersom någon har gjort av med våra nycklar till uterummet så jag kan inte ta mina solstolar ! gaaaah kan inte ligga på gräset eftersom vi har myrinvation överallt! PALLA, JAG VILL SOLAAAAAAAAA! gaah.

får se vad som händer ikväll skulle kanske träffa tessan? eller så blir det upppackining, tvättning och packning som gäller.  nej nu ska jag gå och vända upp och ner på vårt hus i letandet av ycklarna!

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback