kill the messenger.

sitter på pappas mini data för att slita ut hans batteri lite:P jobbigt med vista men ett plus att man inte blir svettig av den och att den är mycket mindre än min.

har letat skrivbord hela dan typ. vill ha ett mindre än vad jag har nu 80-120 brett och 160 långt. i mitt lilla rum passar inte det riktigt in längre. det har aldrig gjort det men jag var typ 8 år när jag valde det och då tyckte jag det var cooooolt att ha stort skrivbord :P så nu har jag och kusinen letat runt på alla möjliga hemsidor efter ett skrivbord med glasskiva eftersom jag tycker det är sjukt snyggt och förälskade mig i ett när jag var på ikea förra gången. nu påstår de på hemsidan att det också är 80 cm brett! vilket suger för då får jag ju inte mindre skrivbord, sen visar det sig att alla glasskrivbord är 78-80 cm breda så det sket sig. Men sen hittade åsa ett som var 18 (!) cm brett. jag sa ju att jag ville ha mindre, men det var väl att ta i lite!:P haha så jag har lagt ner glasskrivbords grajen nu. but feel free to inform me om ni hittar något som är runt 60 brett och högst 140 brett..

så hittade vi ett i trä som var 60 brett och 120 långt alltså lika långt som mitt skrivbord är brett på det bredaste stället i antingen vitt eller svart/brunt. så kom Åsa på värsta snilleblixten vad man kunde göra med så jag hoppas på att det kommer funka :D ingen får sno den så jag berättar när det är genomfört :P  med röda ben, fett nice ändå:P haha och vet vad mitt skrivbord kommer att kosta sammanlagt ?! 300 spänn, är inte det helt galet ändå :O :P det jag har nu kostade tyo 8000-10000 så för mig är det sinnesjukt! :P haha men men nu ska jag bara få med mamma på våra idéer så ska nog detta funka med:D

ska strax dra och äta sen blir det träning med kusin och moster sen blir det mys tror jag men det är niiiice..

jag är glaaaaaaaad :P

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Estelle

Hahahha, jag dör, jag har försökt komma in på denna bloggen aslänge men det har stått hela tiden error och sidan finns inte, så har jag skrivit fel hela tiden..

2008-07-10 @ 17:44:33
Postat av: Estelle Igen

Du har väldigt fin bakgrund.. :D

2008-07-10 @ 17:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback