jag minns ännu idag.

ja och här sitter jag. mamma ska väcka mig och 4 och en halv timme, lönt att gå och lägga sig? det är fan frågan. vi får se ska nog sätta på lite oc och så får ögonen bestämma resten.

älskling kom och mös efter sin träning blev inte riktigt lika mycket mys som jag hoppats på eftersom jag var tvungen att packa men lite blev det till oth iaf :) jag älskar dig <3

har inte gjort så mycket annat idag solat, handlat och mest gjort absolut ingenting. skönt ibland faktiskt. det behövs ibland.

men jag tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig i sängen nu och slå på oc. ögonen känns lite tunga ändå. finns på mobilen om det är något, skicka sms, kommer nog att vara avstängd ganska ofta eftersom vi inte kan ladda dem där uppe så måste dom ju hålla hela veckan :) men planering ser ut att jag ska vara hemma i helgen. men det beror på väder och sånt men ajja ha det så bra här hemma så ses vi när jag kommer hem igen! :P

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Estelle

HJÄLP, hur har du fått din text i menyn centrerad? Du får hjälpa mig med det sen..

2008-08-08 @ 13:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback