I dont wanna be.

helgen är över och den har varit mys.

igår var the eriksson family här och grillade och mys. sen stack jag och älsking hem till honom tittade på One tree hill och sen lite bråk om både täcke och annat. det blev mys och vi vaknade upp båda lite trötta. det blev ännu mer one tree hill nnan jag försvann till konsum och han till träning Jag handla godis och annan nödproviant till holmen som vi drar till imorgon.  det ska bli nice. sen ser et ut att bli helsingborgfestivalen fredag/lördag med älskling men det för vi väl se..

nu ska jag dra mig tillbaka med min idiot "överskänsliga" näsa som jag just nu vill styrpa men one tree hill gör det värt att stå ut!

om ni vill något tisdag-fredag skicka SMS för mobilen kommer att vara avstängd ganska ofta eftersom vi inte har störm där. men jag ser inte om ni har ringt så skicka sms det är bättre :D

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback