curly sue.

Estelle duschar där nere så jag passar på att skriva ett fint litet inlägg.

Änsålänge har detta gått bra vi har inte gått varandra på nerverna än haha :D igår var vi i anderslöv med emma och kajsa. trevlig kväll med taco, singstar och buzz :D hihi. idag ser det ut att bli en tur till höllviken för att handla med estelles mormor eftersom estelles moppe la av igår. sen blir det nog lite fotografering, estelle vill ha nya bilder och vem ställer upp om inte jag :D haha det är lungt gumman <3.  sen ikväll blir det nog good luck chuck, sminkning, våffling och marrängsswiss (stavning?!) trevlig dag ser det ut att bli iallafall :)

jag skulle uppskatta om folk slutar skicka sms fem på morgonen :P vore trevligt med lite nattsömn ibland :)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Estelle skriker nu från badrummet att hon har tagit handkräm på sin tandborste :D HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:D

nej nu ska jag sminka mig så vi kan komma ner till höllviken!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback