try make me understand.

och jag som trodde 2008 skulle bli ett bra år. det visade sig bli det sämsta någonsin. jag är inte arg på dig. jag hatar inte dig. inget sånt. men du måste ändå förstå att det känns konstigt. att aldrig mer känna dina läppar emot mina aldrig mer få hålla dig i mina armar. jag har känt dig i snart sex år. allting påminner om dig. du har haft en sådan stor plats i mitt liv under så lång tid och nu är allt förstört. det finns inget vi. ingenting. vi är inte ens vänner. jag vill vara din vän. även fast jag sa att jag inte ville. men allt var så omtumlande. jag hade ingen aning. jag kände det inte ens på mig. förrän igår då. men fortfarande idag så kom det oväntat. du och jag har gått igenom så mycket tillsammans att jag verkligen trodde att vi skulle klara allt. Jag svek mig själv när jag blev tillsammans med dig. eftersom jag lovade mig själv att jag aldrig skulle låta någon komma mig så nära. men jag kan inte säga att jag ångrar mig. för det gör jag inte. tiden med dig har varit underbar är något jag aldrig vill glömma. 

du var min första kärlek. och man glömmer aldrig sin första kärlek.
26 Maj 2006 - 14 Dec 2008.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älsklingen min ! jag bor bara 25 meter bort, och ett samtal skadar inte " finns här för dig min skönhet <33

2008-12-14 @ 23:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback