over my head.

happ då var det den 20 dec idag :P only four days left ;D hihi. igår var det julavslutning och jag måste säga att vår skola är nog den mest konstiga skolan någonsin :P men men hårdrock/synth och hiphop är något alla vill ha på sina avsutningar, eller inte!:P haha men iaf. hände runt lite i skolan med ricard och graf anton medans estelle hade möte med sin klass (segaste klassen i världen!) sen stack jag estelle angelica kajsa emma ida och åke, hannah skulle också men jag vet inte riktigt varför hon inte kom men ändå :P så åt vi på india gott gott sen skiljdes vi åt och jag angelica estelle och lille melvin handlade julkappar och drog oss tillbaka till landet där en otroligt rolig tjejkväll utspelade sig :D hahahhaha mina filmer är helt klart sjukast :D men ändå ;) i love you girls <3

idag har det blivit den årliga julstädningen.. så nu har jag ingen säng! haha pappa har tagit ut allt ur allas sängar för att tvätta det.... kääämpa men men lite jobbigt för jag vet inte var jag ska sitta längre. stolen gör ont efter ett tag:P men ajja ska forstätta städa nu ikväll blir det första julafton för mig!

puss på gump!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar er mest.. <3

2008-12-20 @ 17:23:17
Postat av: Malin

Vad menar du med segaste klassen ever!?! Vi kanske tycker om att lyssna på när Eva och Jörgen(!!!) sjunger HEJ TOMTEGUBBAR STÅR I GLASEN osv :D hahahahaha.

2008-12-25 @ 12:34:10
URL: http://enannanflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback