make it go away.

det är torsdag och jag ska snart krypa ner i sängen och titta på tv.. skola imorgon, suck! men men snart loov so what the hell!

kom hem från landskrona för typ 2 timmar sen. och för en gångsskull tyckte jag inte att det blev såååååå kort men det blev kort. men men det växer väl snart. (mitt hår har inte växt på 5 år känns det som.. :( ) imorgon ska vi tydligen ha nått förhör på ett arbete vi skrev för 10 veckor sen. tur att våra lärare är så snabba. jag minns knappt vad vi skrev fan men ja jag får väl läsa det på bussen imorgon. undrar förresten inte om jag slängde det.... äsch får kolla sen!

ska fylla på mitt bankonto nu, utgång imorgon ju! jiihaa :P haha plus nu har jag gratis sms till alla :D mm mina pengar kommer räcka länge.. (eller inte! :p)

puss haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback