knowing you can always count on me.

oj oj oj.. ett tag sen jag skrev här tydigen, men helgen har varit så mycket att göra att jag inte hunnit^^

Fredags var jag angelica, vanessa, Nova, tessan och sandra på lite fotomission, sen stack jag tessan och sandra hem till sandra och snacka lite skit sen körde jag hem mig och tessan för att nanna :D
 
på lördagen ringde älskling och väckte mig för att vi skulle inte till skivlagret och hämta min skivor som hade kommit :D sen åkte vi hem till honom och tittade på fotboll...... med jocke:P sen åt vi och tittade på handboll. jag sooov sista kvarten för det typ sööööööög! men iaf. sen gick jag och älskling och hämtade bilen för att åka runt på lite sightseeing (stavning?! :P ) sen åkte vi hem till honom igen och tittade på sex and the city filmen eftersom han looovat mig det för att vi tittade på både fotboll och handboll! så ja:P sen ringde mamma och sa att jag fick skyna mig hem för att christelsväska och allt hade blivit stulen så fick vi hålla på med det hela natten.

idag var  det julbord som vanligt på östarp :D dock var skaran mindre än andra år då vi var tre personer korta.. men det var ika gott för det haha:D nu ska jag städa itt rum och sen kanske fortsäta med min scrapbook :D

puss haaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback