I miss your lonely eyes.

har redaktion med kent just nu. och har haft det i snart en timme. håller fortfarande på med bildseplet "saker man inte talar om" . typ fjärde lektionen vi har och arbeta med det. och jag har äntligen kommit på ett ämne jag skulle vilja göra ett bildspel om. Droger. kanske itnte världens roligaste ämne men jag känner att alla andra ämnen är lite för jobbiga och jag har kommit på bilder till det ämnet och eftersom vi ska ha 17-25 bilder så känns det bättre att ha ett ämne man redan har ideér till. eller hur?

Egmont möte senare idag. funderar om vi kommer komma fram till något? tror inte det. brukar bli ganska fail. men ändå. slipper allt annat ^^. ikväll ska jag förga håret och klippa mig. äntligen säger jag bara! ska köra till landskrona och hem. hoppas jag hittar! :P haha jag som knappt hittar i malmö! men ändå.. det ska nog gå på något sätt.

nej nu ska jag göra research.

om du skulle vilja vara modell till mig och mina arbeten någon gång så bara säg till :D behöver all hjälp jag kan få!

Kommentarer
Postat av: Estelle

Iam always modeling for you baby. ;D

2008-12-11 @ 16:17:47
URL: http://estellej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag e tveksam, gillar inte att bli exponerad kommerisellt

2008-12-11 @ 22:14:38
Postat av: Anonym

Jag e tveksam, gillar inte att bli kommersiellt exponerad (H)

2008-12-11 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback