get you off my mind.

ja jo lever :P har haft ganska mycket att göra de senaste dagarna ^^ i måndags var det dags för det årliga julbakandet hos mormor mycket trevligt :) Åsa, jag och sickan tog 144 ner till trelleborg haha busschauffören trodde hon var dum i huvudet som valde den bussen ända till trelleborg! men men så är det när man ska hämta upp någon på vägen ;D kötbullar och lussebullar väntade på oss när vi kom fram :D sen bakade vi pepparkakor för glatta livet ;D  och gooda blev dom också! som alltid ;D  sen kom sis och åt och bakade lite hon också sen bänkade sig alla framför tv och tittade på sing a long tills mama kom och hämtade oss :D

på tisdagen var det jordskalv klockan sex på morgonen! sjuktläskigt och jag fick nästan två skolkataloger i huvudet. mindre roligt och jag visste inte var jag skulle ta vägen.. men iaf. somnade om en timme innan jag skulle gå upp och göra mig i ordning för begravning. fint men inte särskillt roligt. we miss you <3 Iaf sen bar det av till bunkelflo för att vara hundpassare ett tag.  bussen hem tog typ två timmar och jag somnade väldigt snabbt. :P
 
igåår såå ööö.. jo just det var jag hemma hos farmor för att hjälpte henne med hennes julgran och mat inför tisdag. sen stack jag och hämtade upp åsa sen mamma för att sticka och träna :D sjukt ball speciellt när åsa ska testa en massa olika maskiner hahahahahaha. eller när hon skulle göra insida lår och nästan gjorde sig själv och hela gymmet döva! hahaha ;D haha det är inte lätt alltid! men nu ska jag iaf iväg til stan för att möta upp estelle och handla in mina sista julkappar :)
 
puss på gump!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback