everything has a price.

1. Jag har insett att min senaste kyss... var mysig
2. Jag lyssnar på.. Bryan Greenberg
3. Jag pratar... ibland för lite, och ibland för mycket.
4. Jag älskar/tycker om... älsklingen och vännerna.
5. Min bästa vän är... de vet vem dom är.
6. Min första riktiga kyss... var fin. speciellt tänderna.
7. Jag avskyr när folk frågar... saker om mig.
8. Kärlek är... underbart.
9. Någonstans, tänker någon på... mig.
10. Jag kommer alltid att... leta efter något bättre.
11. Jag är hemligt förälskad i... öö.. ingen?:P det blev officiellt 26 maj 06.
12. Sist jag grät var... lördags..
13. Min mobiltelefon är... snygg
14. När jag vaknar på morgonen... vill jag dra täcket över huvudet och somna om.
15. Innan jag går och lägger mig... tänker jag för mycket.
16. Just nu tänker jag på.. imorgon.
17. Bebisar... är jävligt söta.
18. Idag har jag... varit i skolan.
19. I kväll ska jag... sova.
20. I morgon kommer jag... gå till skolan, klippa och slinga mig..
21. Jag vill verkligen... TA FUCKING STUDENTEN!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback