be yourself.

fotolektion in my heart, eller inte </3 hatar när vi har foto hela dagen, man gör typ aldrig någonting. jag har helt slut på ideér och typ det enda jag kan änka på är mitt projekt arbete. vi har tre andra uppgifter på gång just nu. jag orkar inte. ett är konstfot där vi ska ta 3-5 bilder på vad vi vill. sjjukt svårt att förklara men vi måste ha en tanke åsikt bakom bilderna och jag hatar sånna uppgifter. sen den andra uppgiften är "saker man inte talar om" 35 bilder. och jag har inte ens kommit på ett ämne. och sen slutligen så ska vi hitta en svartvitbild tagen i studio med lite utmanade ljus så man kan lära sig något. men va fan försök du hitta en bra svart vit bild.

hjälp mig. har du en speciell bild i svart vi som du tycker om... länka eller skicka till mig. jag behöver verkligen all hjälp jag kan få.. ett ämne till " saker vi inte talar om" hade inte varit helt fel heller! för helvete HJÄLP MIG!


tror ni inte att jag har glömt min Ipod hemma också?! denna dager bli bara sämre och sämre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback