world of it's own.

näst sista söndagen innan skolan börjar. suck. och det har varit en typisk göra-ingenting-eftersom-det-är-skola-imorgon-söndag. det suger. trots det har jag gjort jävligt mycket^^

jag har:
fixat 10 ramar målat och fixat och satt in bilderna
övat fick parkering så det sitter nu
lärt mig hur man gör negativ runt en bild i ps. (tro mig det tog längre tid än vad jag trodde det skulle göra :P  haha ).
haft gäster.

okej det var inte så mycket. men ändååå! jag gick ju inte upp  förrän tolv eftersom det blev gaaaanska sent inatt^^

moster fyller 50 idag! grattis. så min familj Gizzly och helena med barn, Hammer utan annika och brixland sköt raketer utanför deras hus klockan tolv :D sjukt ball. helena liknade en punkare eftersom hon varit på tjejmiddag med det temat. så först skickade vi fram henne med håret ramför huvudet en veska och en orange boa runt halsen och så sa hon "var det är det var beställt eskortservice. ann-sofi såg ganska chokad sen smälde pappa smällare och alla hoppade fram :D sjukt ball ;D bilder på bdb snart :P

nu ska jag fortsätta med mitt negativpillande!

och förresten estelle du var inte med mig då för jag sov då?:P jag menade på morgonen kl 08.08 ;) haha

tingsek beroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback