what so special.

happ typ sovit hela dagen (A) gick i skolan i en och en halv timme.. asså det är mer jobbigt att bara ha en lektion om dagen än många. gah. äsch jag ska inte klaga ledig imorgon eftersom vi inte har lektioner (?) yeah sovmorgon till tusen!!

jag vaknade av att en brandbil körupp för vår backe halvvägs sen fick den backa tillbaka igen eftersom den inte kommer förbi p.g.a. allt fucking vägarbete. men blev ganska chockad ^^ tihi:D

vet inte om jag börjar bli sjuk eller vad mår illa typ hela tiden. eller så är det väl bara något som spökar igen jag vet inte. jag ska iaf snart nanna igen. behöver ta igen sömnen som man inte fick i helgen.

(nöjd estelle?)

cold case time.

Kommentarer
Postat av: Estelle

Ja då.. :D vad ville du på msn?

2008-08-26 @ 10:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback