vad händer med våra liv.

sitter i skolan med ida och tråkar. slutar om typ en halvtimme. har verkligen varit den mest onödiga dagen i skolan hittils.. vi ska jobba med projektet liv och död hela dagen och tror ni inte att min kära gruppmedlem ale är sjuk vi har inte bestämt ett ämne ingenting eftersom vi fick grupperna igår. och jag har precis kommit fram till att min data inte kan skriva åäö så jag måste skirva en massa koder för att fåfram dem. sjukt irriterande!!!!!!!!!!

jag tappade mitt tålamod efter en minut p[ hamnebys lektion, heja mig! jävla tant..


nej jag tror jag och ida ska dra oss till återsamlingen f;r att berätta vad vi så flitigt jobbat med under lektionen. host bilddagboken host.

sverige / danmark ikv, vem är på frågetecken finns tydligen inte heller. SUCK!


Kommentarer
Postat av: Estelle

Ja jag har inte sett dig heller, jävla skola att inte lägga schemana samma.. Blä..!

2008-08-29 @ 14:24:06
URL: http://estellej.blogg.se/
Postat av: elin

du har nog råkat ändra inställningarna till engelska isf för svenska på datorn. Jag har råkat göra det nån gång och då blev det så;)

2008-08-29 @ 15:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback