hasn't been my day.

asså jag pallar inte ! sitter på en jävla buss i typ 50 minuter kommer in står i kö i en helvtimme kommer fram till en otroligt otrevlig person som bara " du finns inte med på listan gå bort och prata med han där bort (pekar) så hjälper han dig" jag tittar bort och inser att kön till den snubben typ är lika lång som den jag precis stått i. Jag ställer mig väntar 0 mintuer kommer fram " ja det finns inte så mycket jag kan göra åt det du får komma tillbaka en annan dag! " VA FAN ÄR DETTA?! STÄLLER UPP HELT JÄVLA FRIVILLIGT SÅ ÄR DOM SÅ FUCKING JÄVLA OTREVLIGA! så jag fick sätta mig på bussen hem i 50 minuter igen. fick gå i det JÄVLA ösregnet och nu fryser jag som ettt djur.

jävla emg. jävla emg.

gaaah så arg jag är. palla lixom så var det så jääääääääääääävla viktigt att man kom idag och det var bara om man absoluuuuuut inte kunde som man skulle komma en annan dag så när man väl är det är det i fucking onödan. palla!

nej nu ska jag gräva ner mig i sängen med te och oth. börjar få ont i halsen (jävla älskling. jävla älskling </3)


Kommentarer
Postat av: XON

Besök gärna min blogg :D

Jag gör headers. smycken mm.

Jag hjälper även till vid tekniska problem :D

2008-08-27 @ 19:42:59
URL: http://xon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback