don't call me stupid.

hmm.. jag fick ett lite mystiskt meddelande av estelle att hon hade köpt något till mig till min samling..  men vad samlar jag på? :P kameror? eller jag vet inte :P oth boxar?:P haha nej nej nej jag har ingen aning. och jag kan inte svara henne eftersom jag inte har pengar på mobien och pallar inte ladda på eftersom jag bytar till comviq på måndag. och jag hinner inte göra av med 100 kr på en helg. funkar inte.¨

Estelle sluta göra mig så nyfiken och berätta vad det är istället! :P

ingen sverige danmark ikv, mys med älskling ist för att vi tycker om att smitta varandra med förkylning ^^

som svar på elins kommentar : nej det hade jag inte för jag kunde skriva åäö och frågetecken på alla andra sidor utom på denna.. skumberg!

Kommentarer
Postat av: Estelle

Hahhaha, men det ska bli en överaskning och jag vet precis när jag ska ge den så det är bara att vänta.. ;D But yoouuu will Lööööööve it! Like you lööööööve ME! :D

2008-08-29 @ 22:05:35
URL: http://estellej.blogg.se/
Postat av: elin

Haha okej då:) det va bara ett förslag, jag har nämligen vatt så klantig nårra ggr:D

2008-08-30 @ 16:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback