clarious.

jag tänker inte ens berätta hur löjligt jag tycker allting är. jag tänker inte ens börja.

jag har fyllt år tre gånger :D en gång på födelsedagen då :P tack för en trevlig dag/kväll allihopa tre minuterspussen av älskling var bäst <3 (A)

sen blev det i fredags med en lite girlynight + Poppe hemma hos mig :D:Dhaha bag in da box :D haha sen stack töserna ut för att försöka komma in på kb estelle och therez fyller år 8 & 10 okt så vi hoppades på lite snälla vakter men så blev det inte :( så de åkte hem och vi andra stack in på kb där det var ävligt lite folk och konstig musik då vi stack till barcelona iställer och sen vidare till bk :D tack för en trevlig kväll töser :D:D:D ( och älskling<3 )

sen igår med släkten :D god smörgåstårta iaf:D haha och mååånga fina presenter ;D

idag är det sovdag ´/ göra ingetning dag. äntligen jag behöver lite sovtimmar ^^ så myckt oth tittande idag :D

teoritest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback