adore me.

yepp yepp man är hemma igen. skolan har startat också... suck*

men sommarlovet avslutades fint med stockholm tillsammans med Estelle :D trevlig trevlig helg :D:D fick värsta feata dissen av en stockholmare:( men va fan dom är så tröga! :P jag pratar väldigt fint :P hahaha

ajja det blev grönan för första gången i mitt liv!
the voice 08, där jag kunde 4 låtar på tre timmar, men ändåååå! :P
irra omkring i stan
och slutligen sova i übersköna hästens sängar som var höj och sänk bara :D:D haha

på grönan vann Estelle ett sånt stort snickers choklad :D och jag vann en GITARR :D haha fast fock en liten men jag ville ha denför att den var fiiiiiiiin och söt :D så nu ska jag hitta eriks stämmningsmaskin så att jag kan börja stämma den också :P ingen som vet hur en sån maskin fungerar? :P jag borde nog lyssnat på honom ändå :P haha ajja  det lööser sig det gör det alltid :D


igår var det malmöfestivalen som gällde efter "skolan" vi var där i tjugo minuter:P så jag estelle och angelica gick dit och tittade runt. sen på kvällen rog jag in med Åsa och några andra och såg tingsek <3 mmm :D sen blev det avbyte mellan kusin och poppe så då såg jag svenska akademien med poppe stoffe och hans två (tre?) kompisar :P jävla hulliganer haha :D ajja sen blev det nattamat på stippes och en mysig promenad med älskling hem.. <3

nu ska jag powernappa innan jag drar till älskling..

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback